פרסום הסדרי הנגישות
פרסום הסדרי הנגישות
ממסי שירותי דרך משקיעה מאמץ ומשאבים על מנת לספק ללקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי.
ממסי שירותי דרך פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בליווי יועץ נגישות מוסמך. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושירותי החברה.
בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות תשנ"ח- 1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, ביצענו סקירה מקיפה של כל יחידות השירות, על מנת לוודא עמידה בתקנים ועל מנת לבחון האם מתאפשרת בהן גישה מלאה לכל אדם. בימים אלה מבצעת החברה שינויים בנקודות השירות, בשירות, ובנהלים ובאתרי האינטרנט של הקבוצה, בהתאם לנדרש על פי חוק. כחלק מהיערכות החברה להנגשת השירות ללקוחות עם מוגבלות, מונה רכז נגישות, אשר עבר הכשרה מתאימה בלשכת המסחר ומתעדכן באופן שוטף בנושא הנגישות. ממסי שירותי דרך תמשיך ותפעל לשיפור נגישות השירות אותו היא מעניקה ללקוחותיה.
לצפייה בהסדרי הנגישות בסניפי ממסי >
מבוא
האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר ולאפשר חווית גלישה טובה יותר. אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים של קבוצת ממסי שירותי דרך יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות. באתר זה מופעלת תכנת נגישות של חברת Make Sense על ידי שרת הנגשה ייעודי. הנגשת אתר האינטרנט של החברה מתבצעת באמצעות תוכנת AVCP (להלן ״התוכנה״) המאפשרת לספק, לקהל הגולש באתר, תוכן נגיש ככל שניתן.
הנגשת אתר זה בוצעה על ידי חברת הנגשת אתרים- ״נגיש בקליק״
האתר האינטרנט עומד , ככל האפשר, בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013. התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enterו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף ולתנאי השימוש בתוכנה.
כיצד עובדת ההנגשה באתר?
אתר זה מופעל על ידי תוכנת הנגשה של חברת "נגיש בקליק" ומופעלת באמצעות שרת הנגשה ייעודי. התוכנה מאפשרת לאתר להיצמד להנחיות לנגישות תכנים באינטרנט WCAG 2.1 לרמה AA. התוכנה כפופה לתנאי השימוש של היצרן.
באתר מוצב תפריט הנגשה.
לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף. התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Explorer 10+, Safari, Opera.
הבהרה:
כרגע לא ידועות בעיות נגישות באתר. נתקלת בבעיה? ספרו לנו!
אנחנו משתדלים לשמור ולתחזק את האתר ברמה הטובה ביותר. כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר בבקשה צרפו פרטים מלאים ככל שניתן ופנו לרכז הנגישות: תיאור הבעיה. מהי הפעולה שניסיתם לבצע? באיזה דף גלשתם? סוג וגרסה של הדפדפן. מערכת הפעלה. סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם(.
פרטי רכז/ת נגישות בחברה:
למידע נוסף בנושא ניתן לפנות לרכז הנגישות בחברתנו - ארנה פארן
טלפון: 03-6151458
מייל: ornap@albar.co.il
לנוחיותך, ריכזנו את ההתאמות הקיימות בממסי שירותי דרך בהתאם לאופי המוגבלות:
ראיה
-
הודעות דואר דיגיטליות - לממסי שירותים מתקדמים באמצעותם תוכל לקבל ולקרוא את הודעות הדואר שלך באופן דיגיטאלי ואף להגדיל את הטקסט לצורך קריאה נוחה וקלה של ההודעות.
-
אתר האינטרנט – מרבית הדפים באתר ממסי עומדים בתקן נגישות.
-
מוקד שירות טלפוני.
-
תיעוד רצון לקוח – באפשרותך לבקש מנותן השירות להגדיר בחשבונך את אופן ההנגשה המותאם עבורך. מידע זה יהיה זמין לכלל נותני השירות בחברה בכל פעם שתפנה לקבל שירות.
-
הדפסה בפונט מוגדל
שמיעה ודיבר
-
"לולאות השראה" (Inductive Loopset)- מכשיר מיוחד המסייע ללקוחות כבדי שמיעה בעלי מכשיר שמיעה מדגם T- נמצא בסיום בתהליך פריסה בכל הסניפים בארץ.
-
מתן הוראות באמצעות פקס/כתב יד.
-
השירות הטלפוני של ממסי שירותי דרך זמין ונגיש לכלל לקוחות החברה, לרבות אנשים עם מוגבלויות. שירות המענה הקולי זמין בכל שעות היממה, כל ימות השבוע 24/7 , באמצעותו ניתן לקבל מידע ולבקש עזרה בכל הנוגע לתקלות ברכב. המענה הקולי מותאם בשפה פשוטה ובקצב דיבור איטי וברור, ללא מוסיקת רקע. נציגי ממסי זמינים 24 שעות ביממה ומעניקים שירות מקצועי ומותאם אישית ללקוחות.